bara för att jag inte har ett liv ;) och saknar linda

Min älsko pälsko linda är i england.. saknar henne men hon har säkert det skit bra :) om jag får gissa så strular och kn*llar hon med massa olika pers hela tiden ;) nä hon lär sig säkert massa engelska och går aldrig ut ;)
läste på fejjan att hon hade utegångsförbud stackare ..det är tråkigt att ha utegångsförbud.
Men när hon kommer hem ska vi förhöra henne!ska tvinga med henne till stan och sitta med 100 frågor som jag redan nu har skrivit upp..om jag får gissa så kommer hon inte ha tid med mig när hon kommre hm asså hon kommer dissa mig för alla nya vänner..hon kommer gå och dricka latte med dom även fast hon inte gillar latte..
ch dom kommer starta ette eget innebandy lag.
hon kommer ringa mina päron och berätta alla mina små hemlisar..


nää skoja bara sorry linda <3

jag hade inget att göra just nu visst vart den snygg?;)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0