God morgon

nu ska jag packa klart sen bär det av till dalrana med mina söta kusiner..seriöst så börjar jag tvvivla på om jag verkligen skulle sagt ja från början på att jag ville följa med.men det blir säkert kul. nu i sommar kommer det bli mycket mindre bloggande :( jag kommer inte vara hemma så mycket och kommer inte ha med min dator överallt men ska försöka att blogga så mycket som det går! 

fick två par skor av mamma igår bara sådana som e sköna ochser helt okej ut som man kan ha på sommaren
silvriga ballerina kosta 99kr och dom rosa kosta 49kr ;)


Kommentarer
Postat av: F:)NNY

Fina skor! :)

2009-06-14 @ 21:29:25
URL: http://fofanonony.blogg.se/
Postat av: alice

vad söta skor ! diggar de blå ;)

2009-06-16 @ 19:32:48
Postat av: Anonym

vilken äffär kommer det silvriga ifrån ? svara snabbt !

2009-06-21 @ 21:41:59
Postat av: Anonym

vilken äffär kommer det silvriga ifrån ? svara snabbt !

2009-06-21 @ 21:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0