hmm..

jag är lycklig över att min mobil kommer bli lagad! nu slipper jag gå runt med en j*vla tegelsten nu kan jag snart äntligen lyssna på musik igen och smsa med t9 jippi! för mit tar det flera år och skriva ett sms utan t9 det suuger. men om nån vecka får jag tillbacka den :)
men jag fatatr inte hur jag ska orka den sista dagen... i skolan jag får tänka att det snart är sommarlovet men just nu vill
jag bara ligga på en gräss matta lyssna på musik och tänka igenom allt..det här känns som allt för mycket har hänt jag måste tänka lite mer på vilka jag kan lita och vidare.. varje gång jag tänker på allt så får jag tårar i ögonen jag fattar bara inte att allt  som händer är verklit..allt är inte dåligt det är bara  så himla mycket

                                   
                                                 den här jätte mobilen har jag just nu                       
                                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0