i´m home yeeah

jag ska ju jobba imorron det ska bli kul..faktist mötte gullungen alexandra idag lite. ;) sen var jag och bada vid ängby och hade det myspys..no comments riktigt. det var lite hemligt alltihop;)

3 saker ni INTE visste om mig.

1.i 6:an var jag lite halvt pluggis vart missnöjd när jag fick 91% på ett engelska prov nu blir jag skit glad om jag får 50%

2. Jag e sjukt rädd för att bli lämnad ensam och drömmer ofta mardrömmar om det.

3. jag vart nästan beroende av björn g..kunde titta på hans filmer på youtube flera timmar..tihi och jag vart halvt galen när en kompis såg honom och inte tog hans autograf till mig..tihih (piinsamt) ;)

jag gissar på att ni aldrig sätt mig i uppsatt hår heller;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0