ludvika festen

japp tänkte bertta lite om hur det var på landet..asså i ludvika.. där har dom en fest en gång om året med konserter,öltält och olika mattält typ. det är den gången på året som staden liksom lever och vi drog såklart dit.. jag och Lollo bestämmde oss för att se e-type så vi stog där dansade lite och var allmänt oseriösa..men så kastade han ut sin handuk och lollo fångade den sen kom en kärring och tog den :O...sen såg vi även nån grupp som hete ebba gold var helt ok..på den konserten sålde jag mina rosa glasögon :) ni har säkert sätt dom..nån dalmas fick köpa dom för 150kr tihih.
nåt annat som e liiite roligt är att (alla) ungdommar i Ludvika är fjortisar och går runt med idomin och fjällisar mitt i sommaren..man skrattar lite åt dom ;)

                        
                                                           mina sötnosar!                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0