Michelle blir sjuukt förbanad

på alla dessa försäljare som behandlar mig annukunda för att jag är ungdom! försäljaren var riktigt otrevlig när jag skulle fixsa min mobil så jag gick där ifrån... jag pallade inte blir förbanad på honom så jag coh alice vandrade runt i stan gick i gammla stan och köpte glass på donken.. sen gick vi och låtsades prata danska tror  där för fick vi snea blickar från några sanskar :P
Men vi gick runt där tittade efter en bikini eller badräkt funderar  på det tycker det är ganska snyggt fpr se om jag hittar nån fin. Men vi hade det jätte mysigt pratade och  alice köpte ett par glasögon sjuukt coola :)

Kommentarer
Postat av: Alice

ääh, de var bara avundsjuka på att vi kunde bättre danska än dem...

2009-06-01 @ 19:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0