GOD MORGON

Jag gick precis upp Har ju studiedag och utvecklingssamtal idag så idag ska jag göra klart alla läxor i fick  duktigt jag känner mmig och imorgon ska jag ng träffa lite roligt folk :)

har lite tråkigt nu så jag gör en litten rolig lista =)

1.ta fram din mobil
2.bläddra igenom din
inkorg
3.stanna när du kommit till 10 och skriv första meningen som svar på frågan
4.gör likadant på resten av frågorna


1.Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
ses imorgon Love you :)

2.vad säger du alltid till din bästa kompis?
jag kan tyvärr inte gå på gudstjänsten idag :( mormor fyller år :D<3

3.vad skulle du säga om en av dina kompisar slog dig?
wtf? fluga XD
4.Vilket sms blev du mest berörd av?
sorgligt :(
5.vad skulle du säga om du vann en miljon kroner?
jo men seröst det börjar synas fett nu!
6.Vad skulle du säga om du träffa gud?
vi har snart konfermation :)
7.Vad skulle du säga om din pojkvän fria till dig?
nej jag ska göra det när pappa kommer hem :)
8. vad säger din mamma till dig när du ska sova?
Jag är frame nu :)
9.Vad skulle du säga till personen du hatar mest?
okej jag är på tunnelbannan.. det är vår!
10.Vad skulle du säga om du blev u.s.as president?
haha han?var det igår :)
11.vad skriker du när du e på fest?
what? hon e fan cp
12.vad säger du till din döva kompis?
fan
13.Vad skriker du till din lärare?
haha låter bra det med :)
14. bästa raggningsreplik?
haha vart ska du<3
15.vad säger dina vänner om din blogg?
du är en kuk
k=klockren
u=underbar
K=kanon fin!
skicka det här till alla som du tycker är en kuk :D

Kommentarer
Postat av: jenny

snyggt michelle ;P <3

2009-03-19 @ 21:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0