Lördag kväll

Hejj idag var jag i stan med Linda táxen jag hade saknat heen :) wedin den svikaren kom inte till matchen idag(mitt fel?)
Vi klarar oss inte utan våran söta wedin.. nu sitter jag och lyssnar på radio(107.5) det är mysigt ska äta tacosoch titta på film med familjen nu var det några veckor sen och jag måste faktist vara snäll nu eftersom det är mycket jag vill ha ;) näe men det är väl trevligt att va med familjen ibland. Imorgon ska jag plugga MÅSTE få G på spanska projektet.
Nästa vecka praoar Lollo ska nog åka till hennes cáfe där hon praoar och stöka ner (aa)
                                                      
 har man världes sötaste bästavän så har man :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0