LYCKLIG!

Äntligen min dator  är lagad!! så j*vla glad över det min mejl är totalt överfylld och jag orkar verkligen inte fixa den just nu!
sen såg jag att Linda vart hä medans jag vart borta hahah jag äger på att åka skidor och har inga blämärken ;) men kinderna är helt sönderbrända jag ser helt hemsk ut!Idag träffade jag Linda vi var i stan och jag köpte latte :D Linda tyckte det smaka bajs stackarn :). När vi skulle åka hem åkte vi åt fel håll lyckat.. en snäll tant vissa oss vägen tach :D
Imorgon börjar skolan DET SUGER MEN NU SKA JAG JOBBA STENHÅRT INTE ETT TILL IG! det lovar jag.Det har hänt helt sjuka saker också som vanligt jag har i alla fall haft ett bra sportlov med min bästavän Lollo.

                                 

1. Vad är klockan nu när du börjar?
20.30

2. Vad heter du?
Michelle

3. Vad kallas du?

Michelle
4. Födelsedatum?
- 23 maj

5. Stjärntecken?
- tvilling

6. Lunar?
- nepp

7. Msn?
- självklart

9. Vart bor du?
- sundbyberg

10. Vad har du för mobil?
- samma som Linda och sonia sony ericsson w890i

11. Har du en egen dator?
- inte just nu

12. Vem är din/dina bästisar?
- Lollo är min bästavän men har några som inte är långt ifrån


13. Har du något husdjur?
- prippe min fågel :)


14. Vad ska du göra i vinter ?
- ojj vet inte typ åka skidor :D

15. Favoritfärg?
- rosa(a)

16. Turnummer?
14 ;)

17. Vad älskar du mest?
Glass,Latte och vänner ;)

18. Intressen?
- innebandy,umgås och festa :D

19. Favoritband/artist?
- oj olika


20. Favoritlåt med ditt favoritband/artist?
-beror på humör

21. Namnsdag?
- har ingen :( bara andra namnet sandra 17 feb

22. Vad skulle du vilja heta?
-Michelle?

23. Vad heter du på din msn just nu?
- Michelle


24. Hur många online
14
25. Vem är din 15:onde online?
är ju bara 14 online ;)

26. Vem har du blockat?
folk jag inte gillar

27. Hur många olika grupper har du?
- online och offline.

28. Har du några olästa mejl på hotmail?
-flera hundra eftersom datorn pajat!

29. Har du några nya kommentarer på bdb?
- nepp

30. Isf hur många?
-

31. Hur ser din drömkille/drömtjej ut?
magrutor XD

32. Beskriv ditt hår?
-vilt brumt

33. Har du några piercingar/tatueringar?
- öronen och hoppas på näsan snart ;)


34. Vart skulle du bo om du fick välja?
New york tror jag

35. Bor du i lägenhet eller villa?
- lägenhet

36. Vilken färg är snyggast på kläder?
- olika

37. Vad har du på dig?
- mjukisbyxor och tjocktröja

38. Har du något i håret just nu?
-hörlurar på huvudet ;)

39. Vad har du gjort idag?
-stan med Linda

40. Vad ska du göra imorron?
-  skola,tränna

41. Hur mår du just nu?
- okej

42. Hur brukar du annars må?
- supper

43. Är du sjuk?
- nej

44. Har du ont nånstans?
- foten

45. Har du gått till tandläkaren detta året?
- nej

46. Vad heter din mamma?
- Anette

47. Har du några syskon?
nepp

48. Vilket är ditt favoritdjur?
hundar tror jag

49. Äter du ofta godis?
- tyvärr

50. Vilket är ditt favoritgodis?
- sura bläckfiskar

51. Vad är det finaste som finns?
- Alla vännerna

52. Vilken är din favoritdryck?
-haha latte

53. Vilket är ditt favorit tv-program?
- top model

54. Vilken är din favoritveckodag?
- fredag & lördag.

55. Vem är din förebild?
-har ingen

56. Vad är bäst med dig?
-typ att jag alltid e glad XD

57. Har du några komplex?
- vad är det?

58. Hatar du någon just nu?
- för många


59. Saknar du någon just nu?
-LInda taxen

60. Har du kysst en apa?
- själklart! haha nepp

61. Vilket husdjur skulle du vilja ha?
- en hund

62. Är du allergisk mot något?
-riktigt starka parfymer

63. vad heter du i mellan namn?

-Sandra

64. Vad önskar du dej?
- ett lyckligt liv

65. Vad har du valt för bild här ovan?
- ingen

66. Vilket band är det dåligaste som finns?
- typ ett dansband

67. Är du kär?
- inte just nu

68. Isåfall i vem?
-

69. Vad är din civilstatus?
- vad är det?

  

70. Vad har du för sexuell läggning?
hetro

71. Är du homofob?
-absolut inte!

72. Är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
-ja

73. Isåfall vilken/vilka?
- facebook,pa


74. Vilket är det fulaste tjejnamnet?
- no idea

75. Vilket är det fulaste killnamnet?
- vet inte

76. Har du varit hos frisören det här året?
- nej har klippt mig själv :)

77. Använder du nagellack?
-  ibland

78. Har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
- rullgardin

79. Har du eget rum?
-  japp

80. Har du en dubbelsäng?
- typ :D

81. Har du en egen platt tv?
- nepp

82. När flyttade du senast?
har aldrig flyttat

83. Vilken stil har du?
- min egen

84. Vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
- typ fernando torres

85. Vilken kändistjej har snyggast kropp?
- ojj typ angelina jolie

86. Vilken kändiskille har snyggast kropp?
-  haha ronaldo

87. Skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
-  näe

88. Har du hoppat studsmatta det här året?
- japp

89. Vilken är den godaste frukten?
- annanas

90. Äter du grönsaker varje dag?
- faktist XD


91. Dricker du så mycket vatten som man ska?
- tror inte det

92. Går du i skolan?
- yes

93. Hur lång är du?
- 163

94. Är du nöjd med dig själv?
- nepp

95. Vad är du bra på?
- super mario :D

96. Har du en egen hemsida?
- japp

97. Är du medlem på den engelska bilddagboken?
- nepp

98. Hur gammal önskar du att du var?
- 14

99. Vad är klockan just nu?
-20.50

100. Är det jobbigt att svara på frågor?
- liiite

101. Hur ser din dataskärm ut?
- svart

102. Har du städat idag?
- absolut inte

103. Har du varit ute idag?
- ja

104. Vem ringde du senast?
- mamma


105. Vad var du senast arg på?
- mamma

106. Vad har du för status på msn just nu?
- offlline

107. Vad har du ätit idag?
- mat ;)

108. Önskar du att du var tjockare?
- neej

109. Hur många hus har du bott i?
- en lägenhet

110. Är du medlem på last.fm?
- nepp

111. Lyssnar du på webradio?
- inte nu

112. Bäddar du sängen?
- det händer

113. Har du lätt för att somna?
- nja

114. Snarkar du?
- tror inte det men går i sömnen ;)

115. Vad har du för startsida?
nån bank sida

116. Har du ett sladdlöst tangentbord?
- nepp

117. Brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
-ofta

118. Vad lyssnar du på just nu?
- basic ellement-to you

119. Vad har du för ögonfärg?
- bruna

120. Vill du tatuera dig?
- japp vill ha ett hjärta

121. Vad har du för visningsbild på msn?
- en bild på mi från i sommras

122. Vilka sidor/program är du inne på nu?
- facebook

123. Laddar du olagligt ner musik?
-nepp :S

du en egen ipod?
- näe

5. Är du snäll?
-folk säger det


126. Vad önskar du dig i julklapp?
- pengar!!

. Ska du köpa prada mobilen?
-kanske

en linas kvällsbok?
-kanske

Är du emo?
neej

vad stör du dig på?
trasiga datorer

har du gjort nåt du ångrar?
för mycket

När ska du på fest nästa gång?
helgen tror jag

Har du skärt dig?
av misstag X

i Vilket ämne har du bäst betyg?
de jag har VG i b.l.a matte och svenska

i Vilket ämne har du sämst betyg?
Fysik G-

nu orkar jag inte mer puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0