Söndag

helloj sötnosar! Går kvällen var kul. resturangen var inte särskilt bra men väldigt trevligt folk.  vi spenderade mesta tiden på en mysig matta och pratade om mitt fina hår *stolt*kom hem sent igår  väldigt flummig, trött och måde inte särsklit bra. så ajg orrkade inte skriva det här igår  sorry..
                                   
                                         Femton saker ni INTE visste om mig
1.Jag har bara IG i ett ämne, fysik
2. jag hatar tystnad det skrämmer mig lite.
3. Jag  har gått på cheerleading
3. jag har bara fått MVG på muntliga projekt
4. Jag läser väldigt måga andra blogggar än min egen.

5. Jag tål inte hårfärg kan alltså inte förga håret.
6.  Jag hatar att bli sedd som dum
7.  Jag tycker myror är sjukt äckliga!
8. Jag var rädd för gräset när jag var liten.
9.jag är väldigt klumig.
10.  Las vegas är min favorite stad (och ja jag har vart där)
11. Jag ska på madonnas konsert i sommar men jag gillar inte hennes musik särsklit mycket.
12.  Jag vill vara med i en sokusåpa innan jag dör.
13. Jag kan inte säga ordet burk utan uttalar det: börk
14. Jag har årskort på aik fotboll.. men hejar även på LIverpool
15.  Jag älskar ben and jerrys favorite smak är fish fod :)

hoppas ni fick reda på nått nytt

PUSS!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade ni inte muntligt prov på spanska? ;)

2009-03-30 @ 19:56:13
Postat av: Linda

HATA AIK!!!!!!!!!!

2009-03-31 @ 19:20:02
URL: http://allagillardif.blogg.se/
Postat av: Michelle

juste fan! det fick jag nog g eller vg på ;)

2009-04-01 @ 16:42:34
URL: http://mitzelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0