sorry

Heej sötnosar! nu sitter jag här igen sorry att det inte vart ett inlägg igår :(  LInda wedin fyllde år GRATTIS jag grattade henne igår men hon har inte fårr sin present än hon ska få den än helg det är lite förbjudet så kunde inte ge henne det på tränningen igår :( Men hon fyllde alltså 15 då får man: kn*lla, dricka 3% alkohol, titta på barnförbjudna filmer,åka moppe. Jag hoppas du hade en underbar foödelsedag! sen idag var vi i riksdagen det var ganska intressant faktist. vi  hade turen att se en kändis Mona sahlin! lite kul men snart börjar dhw missa nt det!
                                                                


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch! vilken ful bild men jag älskar dej ändå :)

2009-03-31 @ 20:14:23
URL: http://allagillardif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0