konfermation imorgon

dagen har vart bra först var vi i kyrkan repade till morgon dagen hela tiden... jag HOPPAS att jag kan allt nu...men e serilst lite nervös. Sen drog LInnea,linda ,leon och jag till mig tog några glassar och gick ut oxh satte oss på gården pratade lite och hade det allmänt mys. sen städade jag rummet och upptäckte att min mobil var trasig vet inte vad som hänt med e sjuukt irriterad på det.. NU sitter jag här och övar smått för morgon dagen e liiiite nervös.
Hoppas verkligen att jag kommer hålla kontakten med alla ;)
PUSS


Kommentarer
Postat av: linnea

Jag lovar att du inte kommer tappa kontakten med mig. Det ska jag se till. Du slipper inte undan.;)

2009-05-30 @ 23:38:39
Postat av: Linda

inte med mig heller tyvärr. haha xD <3

2009-05-31 @ 16:51:43
URL: http://allagillardif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0