stolt

Thenis penis sötisar! Hur har eran dag varit? min har väl fukat :) Men var inte rädda för att kommentera vad n tycker om bloggen här! jag får mycket åsikter av er på msn och andra communities..och dom e jag jätte glada för okej vissa känns verkligen idiotiska men det är kul att läsa ändå :) Dagen har varit bra hade musik prov gick ganska bra tror jag får G :D och sen så hade vi svenska drama uppspel och ni kan ju int tro vem som fick MVG- jag får ofta bra betyg på muntliga grejer helt enkelt jag älskar att prata! Men nu har jag fått många kommentarer om att jag pratar för mycket är uppmärkshet  beroende jag håller inte med visst pratar jag mycket emn det finns folk som är mer uppmärksamhets beroende än jag. Det rycktas även om att jag ljuger massor i min blogg vilket verkligen inte är sant!!! ag har aklddrig äns tänkt tanken att ljuga!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0