helg bitches!

idag så mötte wedin mig efter skolan vid bp..vi drog in till stan och vandra runt i gamla stan pratade om allt som behövdes prata om allt och allt som behövdes lätts från hjärtat.sen drog vi till globen centrum eller vad det heter där titta vi lite i affärer och så linda köpte en  ful mössa var ett dif märke på blä;) men det var riktigt mys
alla ni som påstår att vi bråkar och jag vete fan det är bara skit snack jag och linda är jätte bra vänner och jag litar på henne till 100%



ser inte linda väldigt oskyldig ut på den här bilden :O jag har busat väldigt mkt men ni vet inte vad det är suuckers typ..


Kommentarer
Postat av: beciell

Hejhej :) Hittade in här av en slump.... fin blogg du har.. kika gärna in hos mig med =D

2009-11-21 @ 20:09:27
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0