svar på tal!

                                
ja även den härbilden ska bytas ;)

men ni vet att ni kan mejla mig på [email protected] också precis som malin gjort ;) hon undrar:
vad lyssnar du på för musik? /favorit låt just nu?

 jag vill påstå att jag har väldigt blandat musik smak..men jag lyssnar på nästan allt gammal rock,inte ny rock utan riktigt gamla band acdc/inxs typ.. techno/house  med mycket beat så man kan dansa lyssnar jag nog oftast på radio lyssnar 99% på radio jag ääälskar radio när jag hör en låt jag gillar så lyssnar jag på den kanalen sen bytter jag :)  min favorti låt just nu är kent-vyn från ett luftslott  hjälper mig igenom mkt som händer just nu .)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0