dissar mina vänner?

måste lära mig hur man tar kort på mejl...
men så jag inte behöver kopiera vet nån hur man gör?

men iaf fick ett mejl från en tjej idag som  skrev följande:

du dissar dina vänner e fett falsk..du säger att du inte bårkar med wedin men du dissar henne kanske för att hon inte bloggar längre? läs här vad hände med följande personer :isabelle? hon som fylde år i februari och betyde jätte mycket?,sonia har vi inte sett alls lika mycket :O,taxen eller linda som hon hete i början ser vi aldrig längre..Nån lovisa har vi hört talas om typ två ggr..alexandra skåne i sommras...den ända som vart med hela vägen var typ...lollo..nu har du börjat umgås med alice igen förra höste gjorde du ju aldrig det.. och nån jenny är ny för att hon har en ganska stor blogg?..nån kattis som och nea första gången du träffa henne var typ på ditt land i sommras?och nån sophie never heard of../och så jag...

tänk vad personen lagt mycket tid i att titta igenom hela min blogg adressen tror jag är från en gammal kompis det låter så himla fel men kmr inte ihåg den här tjejen hittar hon på allt? hm..behöver tänka igeom vem det är jag dissat jag dissar aldrig mina vänner! dom betyder fan allt för mig så jag vet inte om nåt av det här stämmer isabelle och jag umgås aldrig längre vilket är synd...sonia träffar jag ibland :) ju förr,förra helgen senast :) taxen pratar jag ju med :) nej håller inte med om det här.. vet ju inte vem du är mejla tillbacka ditt namn inte bara din mejl adress så kanske vi kan prata?

Kommentarer
Postat av: Annie

Du "tar kort" genom att trycka på prnt scrn knappen och sedan klista in "bilden" i exempelvis paint. Sedan är det bara klippa till den del av bilden du vill ha. Inte svårare än så!

2009-10-06 @ 01:14:28
URL: http://febervals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0