dressing tips ;)

nej inte recept hur man gör dressing hahaha är så rolig ;) hittat lite snygga kläder :)
  jag är en person som aldrig tidigare tittat på lindex hemsida och tänkte let´s try har ofta tyckt deras kläder är liiite tantiga ops!


Lindex Shop Online - Armband
  Lindex Shop Online - Topp
stor guldigt armband verkligen en hiss!    en perfekt party topp enligt mig väldigt söt

  Lindex Shop Online - Väska      
också väskan ;)
¨
jag tycker massa glitter och rock inspererat (hade inte så mkt av det nu) fast toppen tycker jag inte hör hemma i skolan ;)           

Kommentarer
Postat av: maddie

Ja Lindex har verkligen börjat få in snyggare saker nu på det senaste :)

2009-10-14 @ 16:56:54
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0