jag älskar dig

jag vet att jag kan tycka du är j*vligt jobbig ibland..du kan göra mig riktigt förbanad iblan.men jag när jag ser det lilla dåliga så får det bara en att uppskata dom bra stunderna mer..du e min bästavän kan inte leva utan dig. vi har känt varandra i 12 år vi behöver knappt b´prata längre det räcker med att tänka...så listar vi ut vad vi tänker på XD
men det finns nåt som var bättre för....
                                       
                    eller vad tycker du bästavän? finns det något du saknar från åren som gått?

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Som du ser är de datumen redan bokade. Men lägg gärna till mig på Bloglovin så kommer du att bli uppdaterad så fort jag lägger upp nya datum. Ungefär 3 designer per vecka har jag bestämt mig för :) Annars glömmer jag bort läxorna.



Ha det så bra!

Många kramar Therése

2009-10-19 @ 22:54:37
URL: http://terreh.blogg.se/
Postat av: Melina

helt riktigt, jag tycker lyxleggingsarna är snyggare!

2009-10-20 @ 15:44:52
URL: http://melinaguelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0