jag tycker så!



jag har en åsikt om alla dessa "kända bloggar" typ alla skriver hur mycket ni hatar paow,dessie,steffi,kissie ni vet..asså jag tycker det bara är sååå onödigt mena sluta läsa -.- det kan inte vara svårare än så..men jag tycker personligen deras bloggar e rikigt j*
underhållande :) ich läser dom kanske var tredje dag?

kenza-helt ok..ingen jag följer ju när man läser vilket jag aldrig gör längre ;)
Blondinbella-trååkig läser aldrig hennes blogg längre
paow-känns lite mognare än förut men fortfarande väldigt underhållande favorit bland dessa kändis bloggare :)

dessie-nja vet nt rikigt läser den och tycker den är underhållande men den är för lik kissie men de härmar ju varan hela tiden -.-

kissie-same shit som dessie¨

gaybloggen-har blivit tråk sen han bråka med paow

amandavardet?-får hon vara med? nej verkligen inte! hennes blogg är inte bra...

foki-gillar att titta ibland mysig :)

det är min åsikt men beundrar folk som fått sin blogg så dä stor! inget jag strävar efter men think it´s cool ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde verkligen läsa tyras blogg, hon är sjukt underhållande och bjuder verkligen på sig själv. Älskar henne, det är lätt min favorit blogg, hon är modell och en jätte storbloggare :D www.tyras.se. hon är grym, rekomenderar starkt!

2009-10-07 @ 17:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0