rikitig mysig kväll

dagen började skit.orkade inte gå till skolan ville inte..allt var bara sjukt jobbigt. men eftersom jag har lilla alice ;) så ville jag gå till skolan hade såå mkt att prata om..so prov gick SKIT  bra första gången jag säger det? jag och alice drog till stan och bara prata sen bestämmde vi oss för att se final destenation :D men det gick inte -.- vart ingloriuos basterds :D skit bra asgarva och nästan grät..särskilt för roliga tanten XD men vi sprang till max för att kunna äta nåt vi älskar
 ju max (a) såg vi filmen och kom hem för en halv timma sen? vi titta lite på tv innan alice drog hem sanktan cup final imorgon u know :D

jag är verkligen en mäster fotograf XD          och modell :)              high hat pling!


godis sugna som in i helvete :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0