skräckiskväll

vi beslutade oss för att ta skräckiskväll istället för halloween fest ;) ingen dräkt eller nånting  så tyckte det kändes bättre blir antagligen the shining på en gammal teve..det är också kolsvart utanför man ser inte mer än 1cm utanför fönstret det kommer bli leeskigt.marabou och uppladning för morgondagen.
jag tror inte ni fattar hur mkt det betyder..det är svårt att förklara men aik skinner upp min dag ;) ni som aldrig vart på fotboll kommentera så kanske ni får följa med mig! ska jag vissa hur f*cking underbart det är.
                                        
      
                                                     heheh                

Kommentarer
Postat av: Katarina*

FÖR ALLTID AIK <3 <3 <3 <3 <3

2009-10-31 @ 17:04:33
URL: http://kataw.blogg.se/
Postat av: Katarina*

FÖR ALLTID AIK <3 <3 <3 <3 <3

2009-10-31 @ 17:04:58
URL: http://kataw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0