ajj mina skrattben :/

jag har såå j*vla ont i mina skrattben eller käkben kanske det heter? men iaf det gör fruktansvärt ont kanske för att jag har skrattat större delen av dagen..men idag har vart såå j*vla kul hela tiden nästan har bara gått runt och skrattar förutom när jag hade matte ;) men det var väl inget ovanligt...
sen gjorde jag mig illa i fingret det gör jätte ont :( (okej inte jätte ont ska inte va en pussy men det gör lite ont) hahah ;) annars idag har jag börjat med teknik projekt och en tjej som går i 5an har bet mig bli hennes brevvän hahhah XD
                                               
                                         ser ni mitt finger :´(
                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0