bara för att jag tkr poe är jätte snell :D

men jag fixa faktist internet för  precis nyss :D jag blir super glad att hon har bloggat för då behöver jag inte stressa upp mig för att jag har bloggat dåligt :) men iaf idag har jag total nördat med super mario och monopol..jag vann på båda :) alltså för er som inte visste det total nördar jag super mario :) men imorron ska jag umgås med kära lollo + familjen :) tänkte även spela innebandy :O ja det är faktist sant har ju inte spelat p länge dåligt av mig men tänkte ta en match här uppe :) mot nån ;) sen på söndag blir det nog romme naaajs men vi får se ;) vet inte när internet dör eller kommer tillbaka men jag ska försöka blogga så mkt det går :D

nu sitter jag och äter laktrsit (som jag egentligen inte gillar men var sugen på det) och lyssnar på mgmt..njuter av mitt liv och tänker jag e fan lyckligast på jorden.

tittavad jag fått :D men ni vet no make--up på landet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0