cha cha bitches :)

nu har jag precis druckit en kopp kaffe för det var liite små kallt ute :P ja vad jag gjorde håller vi utanför bloggen va? ;) det känns liite för privat finns vissa jag inte vill ska läsa ;)
Men iaf idag har jag haft sjuukt kul :) jag och lovisa drog till stan käka donken (ni läste inte dt där jag bantar) sen hängde vi och prata i sergel trappan med godis och bara vandrade runt i stan..sen drog vi till mörby och jag vete fan vad vi gjorde där hahah skiit kul i vilket fall så vart lovisa hatad av en gubbe stackarn :/ men det spelar ingen roll ju för jag tkr ju om henne :D men skit kul dag :D
                           
                                  jag och lovisa i mörby
                         
                                vi kände oss riktigt snygga så vi vart sura över att inte alla får va snygga
                         
                     en av mina nyare vänner som jag redan kan lita på mer än flera gammla..sjukt egentligen men sjuukt rolig tjej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0