firandet :D

ja som de flesta av er vet s¨är aik i elitserien nu :D wohoh lollo drog ju hit vi började eftermiddagen med att ta en rejäl promenad för att vara nyttigt vi gick runt en stor del av sumpan och prata (lite roligt jag och lollo träffas nästan dag och har ändå alltid nåt att prata om suveränt)  säg vi lite ishockey sen var det bara att fira vi baka rulltårta duktiga som vi är lyckades väl helt okej..hade inte tillräckligt med socker bara :S men sen drog vi ut igen och fira jag skuta runt som en galning om jag ska lägga upp filmen är en bra fråga hehe får se ;)
                                                     
                                                    ingredienser (stavning :S)
                                                           
                                           rulltårta faila så tog inte kort ;)        

Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: Tack men det kan jag nog inte hålla med om, hehe jag blev väldigt stel. Och hoppas du inte hängde upp dig på det där klagandet av vissa tjejer, strunta i dem. <3

2010-04-11 @ 22:20:29
URL: http://msprettysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0