gomorron gomorron :)

har precis ätit frukost har otroligt tråkigt funderar på att gå till lollo eller nånting kul...först skulle jag dra till ludvika men nej det pallar vi inte ;) lyssnar på salem al fakir.. tycker han är bra men inte min favorit kanske..vad ska jag mer blogga om? jo jag titta på gudfadern igår sjuukt bra film :D men ni vet bloggningen blir hyfsat tråkig här uppe eftersom jag inte har en kamrasladd det händer i stortsett ingenting och internet funkar bara ibland..... men nu ska jag å ut och ringa och väcka folk ;) och tvinga dom att vara sociala..
                                           

Kommentarer
Postat av: cattis

sv: tack så mkt din var också jätte fin:D åhh , har också sett den filmen och den är sjukt bra :D



GLAD PÅSK!:)

2010-04-03 @ 17:05:48
URL: http://catharinanejman.blogg.se/
Postat av: ♥ ÖSTERSUNDS STÖRSTA BÖG ♥

gud vilken snygg blogg. allt bra med dej ??

2010-04-05 @ 18:00:09
URL: http://tonymedstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0