hola guys :D

vart tvungen att fixa liiite grejer så han inte blogga ;) men idag har jag annars haft sjukt mysigt! börjad dagen med shopping tänkte visa vad jag köpte sen ;) sen så drog jag till "eken" och träffa lollo och vendelah mys mys innan vi drog till aik-häcken sjukt härligt väder sjukt bra första mål sjukt dåligt med lika...sen drog jag iaf till sötnöten linnea där vi gick och köpte mat och sen lagade faijatas (stavning) mycket gott iaf :D en riktigt mysig kväll helt enkelt :D
                                                   
                              snygga jag idag i lollos solglasögon ;) jag måste ju köpa nya ;)
                                              
                                        så j*vla härligt :D mitt hem ;)
                                       
                                            del av min och neas middag dåliga bilder vet..
                                                
                                                              söta nea :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0