Wedin här!

Hej alla, (Hoppas inte Michelle blir sur för att jag skriver ett inlägg så tidigt i helgen, när hon inte har åkt ännu typ)
Jag bloggar nu istället eftersom min helg är kaotisk närmare bestämt!

Idag är jag ensam hemma men ska dra ut med sonia och lira lite boll senare ikväll, morgonddagen spenderas med människor på en jävla (förlåt) massa olika ställen och söndag blir det plugg med sophie om hon nu kommer hem i tid med flygplanet. Satans aska!

jajaj, jag hör på mig själv att jag är stressad och låter lite tradig.


Obs, vill bara nämna att alla ni som skrev elaka kommentarer förut, förekommer det igen så svär jag att jag kommer slå sönder er. Ni vet inte vem ni bråkar med! ;)

Michelle du är bäst, puss på dig och alla andra<3

tänkte slänga in en bild så ni ser hur underbar jag ser ut!

sen kommer en liknelse

 fan funkar inte att rotera men ah tänkte att ni kanske ville se hur vi ser ut behind ytan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0