Wedin

Eyy you. Hoppas inte Michelle flippar när hon ser att jag vart inne och skrivit ett inlägg här. Ibland är det bra att ha hennes lösenord i bakhuvudet.

Vadå jag och Michelle bråkar? haha.. någon eller några skriver det hela tiden. Jag tror faktiskt aldrig jag och Michelle har bråkat, eller har vi det M?

Jag umgås med Michelle för att hon är störtskön, omtänksam och snäll.

Jag och Michelle är väldigt olika ja. Jag är nog lite mer av den sportiga typen och hon mer en sådan som gillar att festa och liknande. För att två människor ska dras till varandra behöver man vara olika för då attraherar vi varandra (som en magnet, läser om det på fysiken just nu, tyckte det passade in :)

Jag skulle inte klara av att vara utan henne. Hon har hjälpt mig en massa gånger och en sådan person behöver jag. Jag försöker alltid lyssna när hon har något att säga för jag vet att hon alltid gör det när jag behöver!
Och vad har du med saken att göra ens? varför bryr du dej om oss?

jaja, Nu vet Michelle och alla andra här att jag älskar henne!
Puss på er

 

Kommentarer
Postat av: Remielin

Very well done site! Please keep up the good work.

2012-02-03 @ 14:31:23
URL: http://remielin.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0