wierd friedag nummer 1 ;)

idag har vart såå himla konstigt om jag ska vara helt ärligt allt har bara vart crazy..skolan var väl inte så mycket speciellt..fick bara reda på att jag högt mitt slutbetyg i historia jag är i top..efter skolan drog jag och alice in till stan jag vart fruktansvärt trött fort XD vi titta runt efter en balklänning shejkade loss ( mest jag då) och mötte upp lollo :) fortsatte och titta lite innan vi drog till abrahmsberg där vi träffade elina hon hade sång uppvisning och sjöng jätte fint :) tyvärr han vi inte se hela innan vi drog vidare :/ men sen hände det nog inte såå mycket mer :O allt var bara så himla crzy kanske inte låter som det men det var det verkligen kan inte förklara ;S

                                                
                                                            istan njöt av fanta lemon ;) 
                               
                                 bara för att skryta jag e ju såå bra på att fota -.-..nåt annat najs är att det är ljust så länge nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0