dagen :)

tisdag igen då! idag ahr jag vart i skolan ovanligt för en tisdag va? haha nej verkligen inte.. men i skolan har jag inte gjort så mkt gick och köpte en latte på kaffe bullen typ och bara hade 3 lektioner :P efter skolan drog jag till lindhaga med ellen,alice och ebba ebba skulle klippa håret så vi var där och vänta på klipptid med henne :P sen drog jag hemåt :) nu sitter jag här pch pluggar ska åka och träffa lollo lite senare ikväll :) det ska bli jätte trevligt vi ska göra en förädring i lollos vardag :O hahah men måste plugga massa först!
                                
              förresten här är våra händer vi gjorde ett experement på no:n min och ebbas hand höhö man skulle se vad som hände när handen var i en plastpåse en kvart :P hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0