fika :D

hola guapas! idag har jag vart och fikat med min kära taxen som jag inte träffat på evigheter det var riktigt jevla mysigt :D vi vandra runt babbla på om nya händelser och gamla minnen hade det bara sådär dunder kul helt enkelt :D tog en massa foton som tur var för vet inte riktigt vad jag ska skriva förutom att vi hade super mys!
                                                   
                                              dålig bild men visst e vi söta? :D
                                                
                                                     det är ju stockholms fashion week!
                                                  

Kommentarer
Postat av: taxén

hihi, tack för en mysig dag och puss på dig ^^

2010-08-20 @ 23:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0