I`m feeling yummy

                                
                                   har bara vart i skolan 2 timmar idag :) vi kommer vara det ganska många torsdag :P
                             så det e naaajs :) men det känns väldigt ovant att ¨ka till thorildsplan varje morgon och visst har jag funderat på att byta..men tror jag stannar :) har gjort en smoothie  mycket gott! ska ju gå ner några kilo så gäller att va nyttig nu! bara smoothies som gäller! steker i lindas brillor btw ;)

michelles smoothie resecpt

en bannan
♥ ett äpple
♥ äpple och kanel yogurt ta så mycket så att det ser bra ut :)
♥ is bitar dock hann inte mina frysa nu :P
♥citronsaft eller citron armomer funkar också..så mycket som du vill ha :)

sen blandar du allt! grattis! nu ska jag träffa taxen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0