jag ÄLSKAR mina vänner

jag har världens bästa vänner ville bara berätta det :P igår så mötte jag och lollo upp,wedin,sonia och nea.. vi gick och åt på en asiatisk buffe! det var suuper mumsigt..buffe bruker inte vara sp bra men den här var bra. jag smaka sushi för första gången i mitt liv och det var ASKALAS! men jag älskar ju thai mat också så jag blandade lite till skillnad från linda som bara åt sushi och lollo som bara åt thai :P sen drog vi hem till mig och jaa vad gjorde vi titta på film umgicks och bara ja ni fattar...nu kommer en bild bomb :)
                                   
                                          here is my babys!
                                     
                                         linda<3 sushi

                                 
                                    michelle<3 nea
                                 
                                       höhöh
                                
                                      ja ni vi avslutar så här :) men var riktigt kul :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0