måndag!

hej stekare och alla ni andra! hur mår ni? själv har jag j*vligt ont i huvudet..idah har jag varit i skolan hade matte,no och lite sånt :P tog några indviduella foton..fick panik när jag fick reda på att vi skulle göra det för jag trodde det var klassfoton höhö XD men bilden vart väl dålig som vanligt med "klassfoton" sen så hade jag en håltimme på 3 timmar..för att jag inte hade någon estetisk verksamhet så då dro jag och mötte lollo i stan vi gick runt och prata och lollo åt lunch det var mycket trevligt :) sen drog jag tillbaka till skolan och alla andra som hade lektion höhö efter det hade jag spanska sen slutade jag :P nu fick ni verkligen veta i ointressant detaljering hur min skoldag varit XD dagens drog kommer här under :P
              

Kommentarer
Postat av: alice

FAMILJEN ÄR BÄST

2010-08-24 @ 16:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0