saker som inte händer ;)

                           
jag får väl göra som alla andra bloggare då ;)

hammarby vinner sm-guld i fotboll och djurgården får en riktig fotbollsklack
det händer inte ;)  var bara tvungen att skriva det för allla vet att det inte kommer och hända :)

Jag börjar älska kaviar
det leder till ett sort kaviar beroende så jag kan inte längre bo kvar i sverige för dom har ingen bra kaviar så flyttar till moskva och blir balett dansös

min blogg blir större än kissies folk tröttna på silikon och bimbo bloggar.och tänker men hon michelle är e rolig typ så jag får alla kissies läser, jag blir maktgalen och startat "bloggpartiet" kommer in i riksdagen, sedan blir sverige en diktatur.

wedin tatuerar ett aik märke i hela ansikete linda kommer på att dif inte är så bra som hon först trodde.. hon beslutar sig för att bli aikare för dom e ju faktist grymma..men efter en stor seger mot djurgården så blir hon hon så glad att hon tatuerar ett aik märke i hela ansiktet.


Kommentarer
Postat av: Linda wedin

HAHAHAHA

2010-08-10 @ 21:34:31
URL: http://easyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0