årsume del 3!

de 2 galnaste månaderna i år maj och juni! bästa månaderna i år också alltså kärlek till dem månaderna massor med minnen!
maj!
valborg firades på landet med bff alice det var galet vet inte riktigt vad vi gjorde? haha kände mig som en mobbad sthlmare men var riktigt lyckat!
helgen efter valborg par det iväg på kryssning med bff och det var galet alltså en av mina bästa party nätter någonsin vi var i fullgång hela natten! helgen efter det bar det iväg till falun spelade innebandy min sista match någonsin :/ iaf seriöst men var kul! träfade pon haha :P 18maj årets första dopp i kristineberg! gick vidare till min födelsedag vilket var en mysig kväll med mina närmaste som blev förstört av några kompisar..men vi löste det.. sumpandagen,sen var det 30 maj vilket var en GALEN natt..jag skäms en del över den natten men jaja maj= ASKALAS verkligen bäst!

så såg jag ut i maj! (finns massa bilder i arkivet fick min kamera)
shejkade loss till telephone och memories i maj!
juni woho!
hade världshistoriens mysigaste picknick i tanto med taxen!,klippte håret kort dagen innan balen dampade loss totalt! vart så himla missnöjd! hade sedan lärar lunch och bal, alice och jag åkte skit cool bil till balen ;) som var riktigt kul! vart i stan med lovisa taggade upp för en fest men vart sjuk..nationaldagen och vi var vårat gäng och hade skitkul! även fast jag var jätte sjuk dagen efter måde jag PISS,sedan slutade jag nian, hade en riktigt kul skolavslutning! ej med min klass dock vilket kanske var lite synd..men vafan! fick bra betyg ;) ett antal utekvällar med grillning och party ;) drog till alice land vart helt galet verkligen skit kul! vi busade..top 5 timmar att åka hem det ska ta 1 ...galet iaf! sen drog jag till torquay det lägger vi in i juli ;)

bffs i juni på shoppingtur!
låten som var med mig hela sommaren kom till mig i juni
ALORS ON DANSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0