sjuklingen!

hola guapas ligger och dricker varm chocklad i sänge..myspys! har lov kan inte beskriva hur härligt det faktist känns enorm lycka! vi gick till skolan åt glass till frukost..vart "glasskrig" mellan mig och ebba man var inte sådär jätte vacker efter kan jag säga..fick skolkatalogen..firade jullov med massa mys på donken..hängde lite på odenplan innan jag åkte och möte lollo med henne inhandlade jag den sista julklappen och fika med iste och macaron på waynes..

ett av det godaste som finns på denna gjord e macarons love!

Kommentarer
Postat av: Lavransvilma

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.

2011-04-12 @ 11:15:53
URL: http://lavransvilma.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0