stockholms kvällspromenad

juste! när jag och ebba hade slutat bestämmde vi oss för att dra in till stan först så shoppa vi lite eller ebba köpte en grej X) sen så hamna vi på donken -.- innan vi bestämmde oss för att ta en rejäl promenad! vi gick genom hela gamla stan,slussen,kungsträdgårde,östermalmstorg ja titta på nks julskyltning (var så mkt bättre när jag var liten suuger nu mera tycker jag) och pratade ut om allt..riktigt mysigt, stockholm är verkligen en av mina favorit städer vill inte låta som nån dryg stockholmare men jag älskar stockholm!
                                     
ebba väntar på spårvagnen utanför kungliga dramaten :) bra mobil bild jag vet -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0