hiss och diss!

                               
bilden är bara tillfällig ska fixa till det!

1.skidresa på torsdag! med skolan ska bli sååå j*vla kul eftersom jag älskar skidor :)
2.nightvision morgonsoffan så min humor kan inte sluta asgarava varje gång jag ser det--
3. jag måste hissa  nördglasögon! synd att det har blivit fjortis typ..och ssåklart jag inte hissar alla som har det utan när folk passar riktigt bra i det ;)
                               

1.facebook tar för mkt tid! man blir beroende haha dissar inte facebook utan mitt beroende :P
2.inte passa i nördglasögon om man inte passar i det så ska man inte ha det okej?
3. svikare egentligen orkar jag inte lägga ner någon tid på sånna människor men här får ni lite av min tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0