rolig lördags kväll :)

efter matchen drog kattis till landet, jag och lollo drog till stan för att möta alice :) vi skulle shoppa var planen med affärerna stängde om 20 min..så vi drog till monki..jag köpte en kjol och en body :) alice köpte ett linne,sen drog vi hemåt..vilket tog en extra lång tid eftersom vi missade kanske 3 tåg? sen drog vi och köpte ben and jerrys innan vi gick to my place och gjorde tacos..sen så gnällde vi på melodifestivalen,spelade wii,åt ben and jerrys och titta på film en riktigt bra lördag om jag ska förkorta texten.
                            
                             lollo sugen att va med på kort :)
                           
                              lagandet va tacos
                         '  
                   jag haka sallad :)  
                      
                          lollo gillar
                 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj, vad fin blogg du har!



Kika gärna in i min blogg och läs om hur jag gör för att tjäna pengar på att blogga (inlägg 124).



http://hurblirdet.blogg.se

2010-02-07 @ 16:20:29
URL: http://hurblirdet.blogg.se/
Postat av: THE REAL KATTIS

hahaha, tacos och ben and jerrys, preciis som jag sa :D

2010-02-07 @ 19:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0