gaaaah panik!

min bloggstatistik bara trillar! har rekord lite läsare på hur länge som helst! tror det var ett år sedan jag hade så här lite läsare :O jag får lite panik :S men det är inge kul :/ fattar ju att alla har precis som jag massviss att göra och att jag inte är bra på att blogga ;)

   men jag bloggar fortfarande inte för statistiken utanför att jag älskar det annars skulle jag slutat idag så dåligt är det! när jag lär mig hur jag "tar"kort på något från dator får ni se ;)

                              
                                                        mitt busskort<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du trycker på FN längst ner i vänstra hörnet, sen långt upp i högra hörnet finns en knapp som det står "prt sc" eller liknande på. ( om du har en stationär dator så räcker det med att du trycker på knappen där det står prnt scr eller nåt sånt ;) Håll in FN och tryck där, sen går du in i paint, tar redigera högst upp till vänster och sen klistra in :)

2010-01-13 @ 20:58:16
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du?

2010-01-14 @ 19:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0