gårdagen :)

mötte upp linda och sedan kom sonia vi hade en mysig rolig kväll :) linda och sonia spela mkt cod jag fattar inte ett skit :) men hjälpte sonia att reloada en gång :) *stolt* annars hade vi lite kul och typ så inget särskilt tog lite bilder med lindas kamera men dom lär inte komma ut ;) nu har jag vart på öppet hus jag gillade inte skolan..sen tog jag en fick med mina päron och pratade om gymnasiet och så..det var trelivgt! nu drar jag nog på en shopping runda!
                                           
                                                 
                                      
                                    ni får en gammal sexy bild ist ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0