jag kommer dö?

stressar som fan springer rut i hela lägenheten för att lyckas hinna klart med alla läxor och ¨å komme pappa och sa internet funkar igen och jag släppte allt..jag kommer nog och dö..jobbiga gymnasieval,jobbiga science prov,jobbiga so prov,FRUKTANSVÄRT JOBBIGA  engelska filmer och så mycket mer det ända man skrattar åt nu är "i am old grgg, and i like baileys! det är det ända man skrattar åt nästan stressen är så jobbiga jag är sliten och vill inget annat än ha helg!

alice har precis dragit vi har gjort nästan klart engelska filmen allt shet sig sämsta pinsammaste filmen ever..men i hope we survive..utan att bli totalt utskrattade men om vi blir det who fucking caress?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0