sockerchock

drog till spånga idag för att möte den söta isabelle..vi gick hem till henne med fingrar och kropp stela som fan vi frös ju ihjäl!  vi drog hem till henne iaf och sa grattis till nicolas ;) sen så åt vi lite mat god mat och sådär..sen eftersom nicolas fyllde år var vi ju tvugna att baka dah?! så vi baka cuppcakes med creem chees frosting och chockladkaka..jag drog jag inte ätit så mycket på sån kort tid ändå! man måste ju provsmakasmetten och sedan fanns det ju chips och kolla där massa redan färdiga cupcakes..vi var översocker aktiverade och skratta massa.prata med oss som tredjeperson och av slutade varje mening med bree.jag fota även med hennes systemkamera och jag är en naturbegåvning(enligt mig själv) allt jag gjorde var att trycka på knappen och bilden vart mkt fin!

mina bilder är från min sugiga mobilkamera -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0