tisdags trams ;O

haha försöker komma på nt som börjar på t och jag lyckades :) nu snart ska jag och wedin iväg till kyrkan! hon kommer först hit och äter och sen är det bara att dra dit! idag ahr det annars inte hänt såå mkt intressant i skolan hade no quiz haha ett skämt hur det gick..
                                         
facelook tröjan fyndad på ginas mellandagsrea :) men det är ett harry potter tecken ritat på min arm och så står det "gollum" det är alice tatuering hon gjorde på mig det är en del av våran vänskaps tatuerin  hon har en katt och så står det "smigol" det ska vi tatuera in XD

Kommentarer
Postat av: sonia

älskar tröjan :o

2010-01-12 @ 21:01:24
URL: http://akvarellcell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0