bio :)

hola guys kom precis hem! har vart på bio ikväll,bion ser ut som en gympasal det är tragiskt..men jag börjar mer och mer gilla ludvika hahah :P även fast jag verkligen vill tillbaks till sthlm!!! men iaf vi såg knight and day den var suverän! hehe min humor ;) dessutom eeeelskar jag action film blir vaarför vet jag inte :P min webcam och kamera e fett dumma hittar inte kameran och webben segar så kan inte visa vad jag köpt :/ men ska försöka fixa det! nu ska jag gå en kvällspromenad och ringa lite samtal sen ska jag titta på simpson och sova hehe :P  se jag försöker uppdatera bra...blir sämst.kan inte konsentrera mig och skriva bra här uppe får nån allvarlig psykisk störning och bara flummar höhö michelle is back in buisness XD 
                                             
                                           jag har förresten tappat bort min hatt :/
            
juste alice!!!! vi ska typ på håkan hellström gaaah personligt medelande jag berättar mer sen hehe bara medans jag kom ihåg det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0