förlust tröstades med nattkäk på donken :)

ja var ju i sthlm igår kväll för att titta på aik-rosenborg...det gick dåligt. men jag hade saknat råsunda så det var najsigt att va tillbaka där :) men iaf det vart förlust men eftersom jag har världensbästa pappa vet han precis hur han ska trösta mig..vi käka på donken kl.01 äpplepaj och milshake :D (fetto we love) sen så drog vi upp till landet,även om jag gärna hade stannat i stockholm några dagar till. men nu sitter jag här i stugan igen och ska snart ut och ta en powerwalk i spöregnet..ja ja måste. sen ikväll blir det film kväll men lite folk har hyrt 3 filmer.. 1.panorma activity (stavning?) 2.snabba cash och 3.from paris with love. så det blir nog en myysig kväll :D funderar på att bjuda alla på scones höhö :P galet sugen :P
                                                
                    
 för dig vill jag leva och för dig vill ja dö..kärleken är obeskrivlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0