michelle genom tiderna :P

                                  lite gamla och nya bilder why not :P
                                         
                           7an tror jag hade precis köpt min svea mössa det är den på bilden riktigt stolt ;)
                                       
                                           8an tror jag :P 
                                          
        8an tror jag hehe tro inte att jag e stolt över dessa bilder...
                                      
                 detta kommer jag inte äns ihåg tror jag var och shoppa och ville bestämmt haa en fjällis :P
                                       
        6an då man inte sminkade..var ganska söt hehe XD
                                        
                            förra våren :P KOLLA MITT HÅR SAKNAR DET 
                                        

det får räcka för den här gången ;) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0