mmmmichelle

shuuu bruushor! leker livet för er? mitt liv går segt här uppe i dalarna..dalarna är för litet för michelle! hahah jag driver ;) idag har jag vart i ludvika och shoppat lite :P igår var jag i borlänge och shoppa..kan vissa vad jag köpte sen pallar inte nu :)  men annars kör jag på baknings terapin här uppe jag typ bakar hela tiden och är ute och springer hela tiden det är naajs :P  men nu ska jag ha internet i 1 vecka minst så nu kan jag blogga varje dag :D score :P  men jag har ju inget riktigt att blogga om hehe :P
ludde och felicia kommer nog på tisdag eller måndag och ska va här några dagar så det är myys :) sen kommer nea nästa vecka :) men det ryktas omm att jag ska till götet också men det får vi se ;)
                      
                            hitta den här snyyygga bilden nooooot :P saknar sthlm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0